Favoriti března 2016

12:00:00

Přijde mi, že březen utekl lusknutím prstu. Vlastně celé první čtvrtletí roku 2016 je pryč a ani nevím jak. A ačkoliv březen utekl jako voda, oblíbila jsem si spoustu produktů, po kterých jsem sahala velice často..

DEKORATIVKA
Už několik let líčení miluju. Není to pro mě jen každodenní nutnost, ale i zábava a koníček. Nyní jsem ve stádiu, kdy se snažím eliminovat nahromaděnou kosmetiku a vystačit si jen s pár produkty, které mi ale budou stoprocentně sedět. Snad se zadaří..



ASTOR Mattitude Anti Shine Makeup (cca 150 Kč) - do této novinky jsem nevkládala příliš důvěry, protože svůj nejlepší matující make up jsem již našla. Tento mu ale dost šlape na paty. Má skvělý odstín (ten nejsvětlejší), obstojně kryje a navíc pleť zmatní a dlouho vydrží. Za tu cenu? Nekup to.. Navíc má fakt krásné a praktické balení! V budoucnu se můžete těšit na recenzi a srovnání matujících make upů.

Catrice Liquid Camouflage Concealer (cca 100 Kč) - skvělé krytí, super výdrž a komfortní balení. Takový je mladší bráška kalíškového korektoru od Catrice. Už jsem na dně, ale vím, že si rozhodně pořídím další balení, protože tenhle korektor je za tu cenu vážně supr! Jen ještě najít nevybrakovaný stojan..

Catrice Prime and Fine Mattifying Powder (cca 130 Kč) - pleť udrží matnou, je transparentní a údajně i voděodolný. To jsem sice nezkoušela, ale perfektně mi vyhovuje. Navíc má praktické balení se zrcátkem. Až vyzkouším novinku od Miss Sporty, možná se k němu vrátím.

Zoeva Rose Golden blush palette (cca 430 Kč) - multifunkční trio paletka, díky které obličej získá tu správnou "šťávu". Jedním slovem je ÚŽASNÁ, pokud byste se o ní chtěli dozvědět více KLIK na mou nedávnou recenzi.

Catrice Velvet Matt Eyeshadow (cca 55 Kč) - ve výprodeji jsem sehnala tyto krásné stíny, které sice možná nejsou matné, za to mají krásné barvy, skvělý finiš a bravurní výdrž. Růžový 070 Princess Mattleine přes celé víčko a hnědý 030 Jump Up And Brown... do záhybu - ideální denní líčení. Škoda, že se již neprodávají, budu si navždy vyčítat, že jsem do košíku nehodila i ten burgundy.

HOLIKA HOLIKA Jewel light waterproof eyeliner Lapis Luzuli (cca 120 Kč) - korejskou kosmetiku jsem dosud nezkoušela. Když mi přišla z Ebay tato krásná tmavě modrá tužka, která perfektně drží na víčku, neobtiskává se, je měkká, krásně kreslí a skvěle se ořezává, okamžitě jsem objednávala a už mám na cestě další dva odstíny.

Miss Sporty Cat´s Eyes Liner (cca 60 Kč) - černočerná sytá a přesná fixa na oční linky. Když se k tomu přičte skvělá cena a to, že už ji mám několik měsíců a nevysychá, vyjdou nám bezkonkureční oční linky v peru. Jen by mohly být voděodolné..

Catrice Better Than False Lashes Mascara (cca 130 Kč) - slibuju, že je to dnes už poslední produkt od Catrice. Tuto řasenku mám již podruhé. Udělá mi perfektní husté a dlouhé řasy, které ale zároveň nejsou slepené ani kdovíjak nepřirozené. Za tu cenu? To chceš!

Mac rtěnka, odstín Amorous (cca 530 Kč) - ačkoliv se většinou držím v nízkých cenových hladinách, občas neodolám a obohatím svou sbírku o nějaký ten high end skvost. Mac rtěnka není výjimkou a ačkoliv jsem odstín vybírala přes internet, perfektně mi sedne. Rtěnku mám ve verzi Satin, rtěnka skvěle drží, ale zároveň rty nevysušuje a nezalézá do vrásek.



PÉČE
Poslední dobou se snažím věnovat nejen make upu, ale věnovat se i svojí pleti. Jednak proto, že je smíšená a problematická a jednak proto, že za chvilku už na mém obličeji půjde poznat každé neodlíčení. I proto neustále hledám produkty, které by byly vhodné na můj typ pleti a zároveň by s ní udělaly zázraky..



Original ATOK regenerační krém Tea tree (cca 185 Kč) - s přírodní kosmetikou této firmy jsem velmi spokojená a jinak tomu není ani u krému na problematickou pleť Tea tree. Má hutnější konzistenci, krém ale na pleti nesedí a pěkně se vsákne. Výborně hydratuje a urychluje hojení pupínků (možná i zamezuje jejich vzniku). Krém se skvěle hodí i pod makeup.

Labello Lip Butter Vanilla & Macadamia (cca 80 Kč) - tento populární balzám na rty jsem si jednoduše zamilovala! Používám ho večer ve dny, kdy nemám rty popraskané a pálivé a střídám ho tak s Carmexem. I tak ale musím říct, že rty hydratuje velice slušně po celou noc a ještě ráno ho na puse cítím. Navíc ta skvělá vůně..

Dove řada Cucumber & Green Tea (cca 40 Kč) - neřadím se zrovna mezi milovníky okurek. Když jsem ale ucítila, jak krásně sladce a zároveň svěže okurková řada Dove voní, musela jsem si pořídit sprcháč i antiperspirant. Sprcháče Dove obecně miluju, jsou skvěle krémové a hydratační a tento navíc božsky voní. Antiperspirantu také nemám co vytknout, skvěle voní a funguje.

Je nějaký produkt, který jste si v poslední době oblíbily? Doporučily byste mi nějakou pečující kosmetiku, která by mi dokázala zkrotit mou problematickou pleť?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Pěkný článek :) souhlasím s tím korektorem od Catrice, ale bohužel už mi došel a já Catrice nemám moc blízko a naposledy když jsem byla v Brně, tak jsem navštívila dva Rossmanny a ani v jednom ho neměly, tak si ho asi budu muset objednat z netu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) je pravda, že je to nedostatkové zboží, tak snad se ti poštěstí.. :)

      Vymazat

@yee.yo on instagram