Kosmetický wishlist jaro 2016

12:00:00

Jelikož je jaro každoročně ve znamení spousty novinek a pro mě i narozenin a svátku, napadlo mě, že by se možná hodilo, udělat si kosmetický wishlist, který může sloužit jednak jako inspirace, ale pro mě i jako takové vodítko, které mě bude brzdit v unáhlených nákupech. Vždycky mám totiž radost, když si po nějaké době vyškrtnu nějaký vysněný produkt ze seznamu a těším se z něj mnohem víc než z malých nákupů "jen tak po práci", které se ve finále celkem prodraží..

Co bych si tedy výhledově ráda pořídila nebo co by mi udělalo radost?



1. NARS Albatross, Sephora, cca 980 Kč - legendární rozjasňovač, po kterém toužím snad již několik let. Na chvilku mi teď zavřel pusu rozjasňovač z nového tria od Zoevy, který je hooodně podobný, ale přeci jen bych jednou tuhle legendu ráda zařadila do své sbírky.

2. NYX Eyebrow Gel, Douglas, cca 190 Kč - obočí, poslední dobou moje velká posedlost! Ráda experimentuju, ráda zkouším nové věci, snažím se dovést to k dokonalosti. Ráda bych k tomu vyzkoušela i nějaký tekutý gel, ale do toho od MUFE se mi zrovna moc investovat nechce. Padl mi do oka tenhle od NYXu, který by měl být podle recenzí skvělý.

3. Beauty Blender, Sephora, cca 450 Kč - naprosto jsem si zamilovala zapracovávání makeupu do pleti houbičkou. Momentálně používám obyčejnou houbičku z Yves Rocher asi za 50 Kč, která mi vyhovuje, ale znáte to, zvědavost je zvědavost a ráda bych se přesvědčila o tom, zda je BB tolikrát lepší, co dražší. Tak třeba někdy..

4. Urban Decay Afterglow blush, Fetish, Sephora, cca 830 Kč - další z "nudných" tvářenek, o které vím, že bude dělat naprosto dokonalý efekt na tvářích. Tvářenky jsou jedním z produktů, do kterých se podle mě vyplatí investovat a tahle má navíc tak nááádherný obal!

5. NYX Matte Lipstick, Whipped caviar, Merlot, Douglas, cca 190 Kč - matné rty jsou teď hodně v kurzu a mě tenhle trend moc baví. Nabídka matných produktů na rty je ale značně omezená a tak bych ráda zabrousila do pro mě neznámých vod.

6. ZOEVA EN TAUPE brush set, zoeva.cz, cca 1350 Kč - tahle sada mě hodně zaujala a to hlavně svým designem. Až se jednou dokopu k další objednávce na stránkách Zoevy, určitě si jí budu muset pořídit.

7. TheBalm Mary-Lou Manizer, parfums.cz, cca 450 Kč - není snad v kosmetickém světě profláklejší věc než tento rozjasňovač. Mohla bych si něco takové snad nechat ujít? Samozřejmě, že ne!

8. Mac lipstick, Brick-O-La, Diva, Mac, cca 530 Kč - rtěnky od Macu jsou kultovní záležitostí a výhledově bych si ráda pořídila do sbírky kamarádky pro mou úžasnou Amorous. Tady je snad ten obrovský výběr spíš na škodu

9. Too Faced, Milk Chocolate Soleil, Sephora, cca 850 Kč, s konturováním teprve začínám a stále se mám hodně co učit, ale i já si uvědomuji, že základem úspěchu jsou kvalitní produkty a tak bych si ráda pořídila tenhle profláklý a navíc voňavý bronzer.

10. Urban Decay Revolution lipstick, Rapture, Sephora, cca 530 Kč - jsem jednou z těch, co se nechají nalákat obalem. UD ví, jak na mě, a tak jsem po této rtěnce začala toužit už jen pro ten božský obal. Když se k tomu přičtou výborné vlastnosti, které údajně má, je to naprostý MUST HAVE.

11. ZOEVA Warm spectrum eyeshadow palette, zoeva.cz, cca 980 Kč - další z velmi výhledových věcí, ale uspořádání a výběr barev mi přijde naprosto super, navíc cena odpovídá kvalitě, tak proč ne?!

I když se teď snažím svou sbírku kosmetiky spíš eliminovat, těmto krásným věcem asi neodolám. To zase peněženka zapláče
Jak to máte Vy? Zalíbilo se Vám něco v poslední době a máte to na svém pomyslném seznamu přání?

You Might Also Like

0 komentářů

@yee.yo on instagram