NYX Matné rtěnky

12:00:00

Ahojte milí čtenáři!
Pracovní týden pomalu a jistě spěje ke zdárnému konci a my si konečně užijeme zasloužený víkend. Já jen doufám, že to nádherné jarní až letní počasí vydrží, i když meteorologové stále slibují ochlazení.. V dnešním článku se spolu podíváme "na zoubek" matným rtěnkám od americké značky NYX. Tato značka se chystá konečně oficiálně do Česka, takže malá ochutnávka nebude na škodu..

NYX Matte lipstick, 4,5 g, koupíte například zde za 209 Kč
Nákup na oficiálním eshopu Douglas jsem uskutečnila nedávno, díky akci na poštovné zdarma a ještě 20% slevě na všechno. Rtěnky mě tak vyšly o něco levněji. Zanedlouho si budete moct koupit kosmetiku NYX přímo od jejich oficiálního zastoupení buď ve specializované prodejně v Praze nebo na jejich eshopu. Prý během dubna..


Výběr odstínů přes internet je vždycky obtížný. Naštěstí je Google plný "swatchů" a obrázků na rtech, takže se výběr značně ulehčuje, protože odstíny vzorníku eshopu úplně neodpovídají. Po několika hodinách strávených hledáním toho pro mě dokonalého odstínu matné rtěnky NYX, jsem nakonec usoudila, že jedna mi stačit nebude a objednala jsem dvě. 

Merlot je úžasně výrazná červená s velkou kapkou růžové. O tomto odstínu už jsem slyšela tolikrát, že je snad až povinnost ho vlastnit :) Barva je krásně sytá, rty stačí přetřít jednou, dvakrát a je vymalováno. Rtěnka nevysušuje, ale bohužel o rty ani nijak nepečuje a doporučuji pod ní nanést balzám na rty, aby se nošení nestalo nekomfortní. Právě u Merlot jsem to poprvé neudělala a po nějaké chvíli jsem cítila nepříjemné stahování rtů. Výdrž rtěnky je naprosto skvostná! V nositelném stavu vydrží pití a po jídle je potřeba jen trochu přetřít střed rtů. Co se týče konzistence, rtěnka není nijak suchá, řekla bych, že spíše než matná je saténová, do úplně matného finiše totiž nezaschne.


Whipped Caviar má trošku morbidní název a barva mu moc neodpovídá. Jde o hezkou přirozenou nude barvu, která má velký nádech do růžové a díky tomu nepůsobí tolik mrtvolně jako jiné tělové barvy. Vlastnostmi je téměř stejná jako její předešlá kolegyně, možná je ještě o kapku více komfortní, ale výdrž má také opravdu bravurní.


Rtěnky jsem si celkově opravdu dost oblíbila, jsem ráda, že ač mají opravdu skvělou výdrž, nezalézají do vrásek, nedělají nevzhlednou rýhu ve středu rtů a pokud se ztrácí, tak opravdu nenápadně a s grácií :) Za tu cenu jsou opravdu skvělé!


Zkoušely jste už produkty od značky NYX? Těšíte se na jejich oficiální vstoupení na český trh nebo jste o této značce ještě neslyšely? Ráda si přečtu Vaše komentáře :)

J.

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Krásné odstíny :) Hned bych je brala :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný článek i fotky :) mají moc hezké odstíny :)

    OdpovědětVymazat

@yee.yo on instagram