Favoriti dubna 2016

16:00:00

Krásné pondělní odpoledne,
na druhý májový den jsem si pro Vás připravila shrnutí oblíbených produktů uplynulého měsíce, jak z dekorativky, tak z péče. Tentokrát jsem toho vybrala méně, protože jsem během měsíce hooodně utrácela (jo, máte se na co těšit! :) a zkoušela nové věci, takže těch prověřených jsem nepoužívala tolik. I tak mám tady pro Vás několik tipů, jak si dobrou kosmetikou můžete zpříjemnit nejedno ráno či večer..

DEKORATIVKA

Kromě zkoušení novinek, jsem v dubnu ráda sahala i pro věci, které mám již delší dobu, některé i několik let. Během dubna jsem již klasicky upouštěla od temných a tlumených barev a spíše jsem začala sahat po barvičkách světlejších a veselejších, protože i na mě začalo pořádně "lézt" jaro :)


ASTOR Perfect Stay Concealer (cca 150 Kč) - poslední dobou se moje pleť asi zbláznila, ale jsem samý pupínek a lesklá do hodiny od přepudrování. I tak se ale snažím napatlat si toho na obličej co nejméně, protože to pak paradoxně vypadá mnohem lépe a přirozeněji. Na kruhy pod očima i menší nedokonalosti jsem si velmi oblíbila vcelku levný korektor od Astoru, který je lehký, nezalézá do vrásek a oční okolí pěkně projasní.

ZOEVA Eyeshadow fix (odstín Pearl, cca 200 Kč) - tahle báze pod oční stíny je opravdový držák! Stíny mi na bázi vydrží až do pozdního večera ve stejně dobré kondici a intenzitě jako ráno.. Navíc se na ní stíny dobře nanášejí a skvěle ztrácí. Skladné praktické balení a jemná kokosová vůně je již jen malý bonus navíc :)

NYX Eyebrow gel (odstín Brunette, cca 200 Kč) - upravené obočí je základ úspěchu a s tímto gelem od NYXu je hotové raz dva a navíc naprosto dokonale a přirozeně. Je pravda, že aplikace vyžaduje kapku preciznosti, ale s trochou cviku je výsledek velice povedený a stojí za to.

Urban Decay Naked 2 Basics (cca 800 Kč) - jeden z mých malých pokladů, úžasná a multifunkční nahá paletka. Na každodenní líčení opravdu značka ideál. Více se o ní dočtete již v dalším článku v samostatné recenzi :)

SEPHORA Jumbo eye liner (odstín Kaki, cca 280 Kč) - sephorácké tužky jsou v kosmetickém "světě" celkem proslavené a já už nějakou dobu dvě vlastním. Minulý měsíc jsem celkem často a ráda linkovala tuhle khaki zelenou, která se perfektně hodí jak na horní, tak na spodní víčko. Moc mi sice nevyhovuje její obří velikost, ale protože je krásně měkká, skvěle pigmentovaná a drží jak blázen, odpouštím jí..

Clinique Pop lip colour + primer (odstín č. 14 plum pop, cca 500 Kč) - protože je na mě tahle rtěnka dost růžová, během zimy jsem jí tolik prostoru nevěnovala. S příchodem jara jsem si ji ale velmi oblíbila, protože je jemná, ale zároveň podtrhne jinak obyčejné líčení. Rtěnka je na rtech velmi příjemná a nosí se hezky, výdrží sice příliš neoslní, ale za ten komfort to stojí.

Bourjois Blush (odstín č. 34 Rose d'Or, cca 250 Kč) - jako by to bylo dneska, kdy jsem před dvěma lety stála v Douglasu a vybírala svou první kosmetiku z parfumerie. Výběr padl na legendární zapečenou tvářenku Bourjois v krásné studené růžové se zlatými třpytečkami. Dodnes ji používám velmi ráda, užívám si její vůni a to, že na tvářích vydrží opravdu celý den.

PÉČE


Dove DermaSpa intensive krém na ruce (cca 130 Kč) - skvělá záležitost na suché ruce, krém je lehký, rychle se vstřebává, ale zároveň zanechá ruce jemné a obstojně hydratované. Navíc příjemně voní (tak nějak květinově) a má velmi povedené minimalistické balení.

Yves Rocher tělové mléko Expert Réparation (cca 150 Kč) -  jsem na mazání těla opravdu lenoch a dělám to tak maximálně jednou do týdne, ale i tak jsem si opravdu zamilovala toto "opravné" tělové mléko pro velmi suchou pokožku. Mléko má sice hutnější konzistenci, ale vstřebává se rychle a pokožka je hydratovaná ještě další den. Jeho vůně je božská (pro milovníky těžších sladkých vůní) a drží se na pokožce opravdu dlouho.

Avon planet spa Bali Botanica pleťová maska (cca 100 Kč) - velice příjemná záležitost pro normální a mastnější pleť. Maska obsahuje jíl, díky tomu vytahuje z pleti nečistoty, je lehká, svěží a příjemně voní. Ráda jí používám, když si chci udělat relaxační chvilku, protože pleť povzbudí a vytáhne i nějakou tu černou tečku. Pleť nechá malinko napnutou, ale není to nic, co by nespravil hydratační krém :)

Carmex lip balm (cca 100 Kč) - internetová legenda a za mě asi nejlepší balzám na rty vůbec. Používám ho tedy pouze na noc a jen ve dny, kdy cítím, že mé rty jsou hodně popraskané a pálí. Je to snad jediný balzám na rty, který dokáže moje rty "vyléčit" a ne pouze obalit vrstvou, která pomůže vždy jen na chvilku.

Jak jste na tom s používáním tělové kosmetiky? Daří se Vám pravidelně mazat nebo to taky flákáte jako já? Díky, že mě čtete :)

J.


You Might Also Like

1 komentářů

  1. Pěkný článek :) z těchto produktů jsem měla jenom ten korektor od Astoru a vyhovoval mi na kruhy pod očima, ale na nedokonalosti už moc ne :) jinak s mazáním jsem na tom podobně ty :)

    OdpovědětVymazat

@yee.yo on instagram