Nakoupeno v dubnu 2016

10:00:00

Ahoj všichni,
jak si užíváte víkendu? Počasí se nám sice trochu zkazilo, ale aspoň je příležitost jen tak si doma napustit vanu, dát si sklenku vína a třeba si přečíst knížku a trochu zarelaxovat. Nebo si můžete odpočinout u dnešního článku :) Konečně jsem se dokopala k sepsání mých dubnových nákupů, pozdě ale přece.. Světlo mi tentokrát vyšlo opravdu špatné, fotky jsou úplně rozostřené a ještě víc nekvalitní než obvykle :D, tak snad prominete a bude je brát pouze jako ilustrační..


V dubnu se mi nových věcí sešlo opravdu hodně, jednak protože jsem měla narozeniny a taky proto, že jsem se asi zbláznila a nakupovala jak šílená, celkem to čítá 26 kousků, z toho 17 kousků dekorativky (včetně laků na nehty). Já si uvědomuju, že jsem hrozná, konzumní a materialistická, ale slibuji, že se na tom snažím pracovat a nemít doma věcí více než využiju.. O tom, zda se mi to daří si popovídáme zase jindy..


Mezi nejdražší a "největší" přírůstky měsíce patří jednoznačně Beauty Blender houbička na make up a rtěnka Urban Decay Revolution Lipstick. BB byl takový dárek k narozeninám ode mě pro mě a rtěnku od UD v nádherném odstínu Rapture jsem dostala od mého přítele (nebudu popisovat, jak jsem byla nadšená a jak se úžasně trefil!). Mezi další radosti "k narozeninám" (což byla častá výmluva pro dubnové nákupy) patřila i tužka na oči od Sephory, kterou jsem koupila spolu s Beauty Blenderem. Sice jsem podle barvy na víčku čekala světlejší šedou, tužka je na oku téměř černá (ale ne tak tvrdá), i tak jsem si ji oblíbila a používám ji celkem často. V Rossmannovi jsem narazila na super slevy. Ve výprodejovém košíčku jsem ulovila monostín od Catrice v krásné burgundy barvě (která je na oku spíše hnědá) a Miss sporty top coat na urychlení schnutí laků na nehty. Super výprodej byl i u stojanu Maybelline, kde jsem sehnala celkem lacině profláknutý korektor Affinitone a babypink lak na nehty z kolekce Super Stay. Do košíku jsem ještě přihodila lak na nehty od Catrice, který je v plné ceně sice docela drahý, ale já jsem tomuto "blátivému" odstínu jaksi nemohla odolat. V ten samý den se uskutečnily ještě další dva "velké" nákupy. V DMku jsem si koupila můj oblíbený makeup od Astoru, který tam byl ve výprodeji za 99 Kč (což nechápu, když je to nedávná novinka na trhu) a za tu cenu se vážně vyplatí. No a do Tety jsem si skočila pro linky ve fixu od Essence, které jsou úplně na prd a rozhodně se vyplatí (i finančně) spíš ty od Miss sporty.


Během měsíce mi do košíku "spadlo" ještě pár věcí. Červeno-růžový lak od NYC jsem si koupila už po druhé, protože je úúúúžasný, kryje v první vrstvě, bleskově schne do vysokého lesku a dlouho drží. Chtěla jsem takto skvělý lak i v jiné barvě a tak jsem po dlouhém rozhodování vybrala z jejich nevelké barevné škály ještě fialový, který je ale vlastnostmi úplně jiný (v tom horším slova smyslu) a asi ho pošlu dál. Růžový lak od Maybelline byl opět ve výprodeji, stejně jako korektor Rimmel lasting finish v kalíšku v hezky světlém odstínu. Kolem matného máslíčka na rty od Astoru jsem chodila strašně dlouho, už mám doma odstín Elegant nude a moc jsem si ho oblíbila, ale křiklavě růžovou jsem si nebyla moc jistá a nakonec jsem z odstínu Vivid divine nadšená a troufám si dokonce tvrdit, že mi sluší. Štětec na oční linky/obočí Zoeva jsem pořídila výhodně na vinted.cz a musím říct, že mě dlouho žádný štětec tahle nezklamal. Má sice jemné syntetické štětiny, ale jsou příliš dlouhé a štětec se při líčení zbytečně ohýbá a aplikace je nepřesná. Řasenka Gabriella Salvete Diamante byla tuším posledním nákupem měsíce a zároveň je posledním kouskem z dekorativky, který Vám dnes ukážu. Protože v Tetě probíhala 40% sleva na celý sortiment a tato řasenka je velmi chválená, neodolala jsem a po několika letech jsem si ji konečně pořídila. Jak si stojí se dozvíte brzy v recenzi :)


Poslední dobou chodím dost ráda do DMka, ačkoliv jsem tuto drogérii neměla dříve moc v oblibě, přišlo mi totiž, že mají ceny dost natažené. Za minulý měsíc jsem si tam toho ale pořídila celkem dost. Začnu každodenními potřebami a to odličovacími tampony a vatovými štětičkami Ebelin. Tamponky už nekupuji jinde než v DM nebo Rossmanovi, protože jsou jemné, akorát silné a za přijatelnou cenu. Po novinkové dvoufázové micelární vodě od Garnier jsem sáhla místo mého oblíbeného odličovače na oči od stejné značky, který mi zrovna došel. No uvidíme, jak si budeme rozumět a jak si poradí s očním makeupem. Vždycky potřebuji mít nějaký účinný balzám na rty v kabelce, protože mě často pálí a praskají rty. Doteď jsem nosila třešňový balzám na rty od Yves Rocher, který je ale příliš kluzký a mazlavý a místo hydratace rty spíše obalí a ty pálí stále dál. V drogerii jsem se proto rozhodla zvolit tentokrát Neutrogenu a udělala jsem dobře. Balzám velmi příjemně voní, je hutný, okamžitě ulevuje od nepříjemného pnutí a hydratuje na dlouhou dobu. Abych citlivé pokožce hlavy ulevila na nějaký čas od sulfátů a jiných dráždivých látek, koupila jsem si přírodní šampon Alverde Sensitive, který byl za přijatelnou cenu a velmi příjemně mě překvapil.


A konečně se dostáváme do zdárného finiše.. Doplnila jsem zásobu krému na ruce z Lidlu od značky Cien, tentokrát s levandulovou vůní. Krém je velice příjemný, v krásném malém balení a za hubičku. ISANA olejíček na vlasy je můj "svatý grál" a je to již x-té balení, protože je naprosto úžasný a hlavně za pár korun. To samé, bohužel, nemohu říci o laku na vlasy od ISANY, který jsem si koupila jen ze zvědavosti a kvůli ceně. Lak nefixuje, smrdí a hrozně rychle ubývá. Už teď mám na poličce oblíbený Taft. Micelárka od Nivei byla už několikrát velmi příjemným společníkem, tentokrát jsem sáhla po její verzi pro normální až smíšenou pleť, tak uvidíme, jestli bude stejně tak dobrá.

Uff.. Dnes to bylo opravdu vyčerpávající, že? :D Doufám, že jsem Vás neunudila k smrti a že Vám článek zpříjemnil pár chvil. Vy mi na oplátku napište, z čeho máte za poslední dobu největší radost :)

J.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. wow dobre vela veci :) tesim sa na recenzie a v dobrom zavidim :)
    Pozyvam na letnu GIVEAWAY tu: https://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj pozývam ťa na giveaway ktorá sa koná na mojom blogu ;)

    http://alexxiewstyle.blogspot.sk/2016/05/vikend-za-nami-prva-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

@yee.yo on instagram